Wachten...wachten...en nog eens......wachten!! - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Claudia Mortel - WaarBenJij.nu Wachten...wachten...en nog eens......wachten!! - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Claudia Mortel - WaarBenJij.nu

Wachten...wachten...en nog eens......wachten!!

Door: Claudia

Blijf op de hoogte en volg Claudia

08 September 2009 | Nederland, Deurne

Het is alweer dinsdag, onze dagen vullen we met papierwerk invullen, e-mailen en mail checken.
We zijn erachter gekomen dat je niet "zomaar" even naar het buitenland kunt vertrekken, maar dat er heel veel papierwerk aan vooraf gaat.
Maar het ziet er naar uit dat er schot in de Zaak komt.
De planning is dat we zondag de 13de September eindelijk vertrekken, en dat we in Singapore eerst in een hotel verblijven, en vanuit daar een paar appartementen gaan bekijken.
Het werkvisum van Tom hebben we ook nog steeds niet binnen, maar daar wachten we niet meer op, en vertrekken alvast naar Singapore.
We horen morgen of de vlucht is goedgekeurd via Flextronic.
Altijd jammer dat sommige dingen via zo'n omwegen geregeld moeten worden, tja, als ik het voor het zeggen had, ...dan zaten we vandaag al te genieten van een zonsondergang in Singapore....zucht..
Ach ja.. nu hebben we in ieder geval tijd gehad om alles een beetje goed voor te bereiden.
We zijn aan het bekijken of we onze fietsen mee gaan nemen, lekker Hollands :-)
En we hebben alvast 2 extra koffers gekocht voor het speelgoed en de chocola dat allemaal mee gaat!!
Nu maar hopen dat de vlucht doorgaat, zodat we eindelijk aan ons nieuwe avontuur kunnen gaan beginnen......

• 09 September 2009 - 11:42

Renate:

dag lieverds, toch weer 3 dagen later!! Vindt het zo'n gek idee. Levert Flextronic ook tickets aan vriendinnen??
    Ik heb dit weekend beurs en dan mis ik jou altijd extra! Gek hoor, ik op de beurs, jij in het vliegtuig!!!
    Denk aan jullie,
    liefs Renate

• 12 September 2009 - 07:23

Judith En Harm:

hallo allemaal!!

ik wil jullie heel veel plezier wensen in singapore, geniet er lekker van.
    we zullen luca en indy erg missen op kiekeboe.
    (erg leuke foto´s van ze die jullie hadden gegeven).

doeiiiiii groetjes harm en judith

• 12 September 2009 - 09:21

Sonja :

Hoi Claudia,

Goh, spannend! En leuk zeg! Word er al weer bijna jaloers van... Als reizen eenmaal in je bloed zit, krijg je het er niet meer zomaar uit...

Ben erg benieuwd naar jullie belevenissen in Singapore, dus zal regelmatig een blik op de site werpen.

Heel veel plezier gewenst!!

Groetjes
    Sonja - Wilko
    William en Pieter

• 12 September 2009 - 22:45

Hans En Tina:

We wensen jullie een hele fijne reis en veel plezier in Singapore :-)

we gaan zekers jou/jullie avontuur volgen !!

groetejsssssssss aus Gronau :-)

• 13 September 2009 - 08:54

Bart & Monique:

Heej Tom & Claudia!

Ik dacht net, die stappen vandaag het vliegtuig op. Maar toch een paar daagjes later. Fijn..of toch niet :-).
    Heel veel succes en plezier daar! En geniet ze met de kids. Ben benieuwd naar jullie verhalen.

Groetjes vanuit De Rips :-)!Bart en Monique

• 13 September 2009 - 19:27

Ruud:

Ja, ja, die ex-brugmanner laat ook nog iets van zich horen! Geweldig! Kom zojuist terug van een "kinderfeestje" waar het bavaria bier rijkelijk vloeide en dacht aan ons Claudia! Op het moment dat ik aan jou dacht, zit jij waarschijnlijk in het vliegtuig en hopelijk ben je er mooi op tijd en komt alles verder goed. Ik hoor of zie wel of alles goed is gegaan,
    Groet en liefs,
    Ruud

• 15 September 2009 - 12:56

Jordan:

ha claudia en bin laden veel plezier op singapore groetjes van ons

• 15 September 2009 - 20:01

Addy:

Thom,Claudia en kids
    een hele goede reis, veel succes en een fijne tijd in Singapore.
    Groetjes en tot ziens,
    Ome Hans, Tante Addy.