Dag 43 en 44: Melakka 27/ 28 -04-2003 - Reisverslag uit Malakka, Maleisië van Claudia Mortel - WaarBenJij.nu Dag 43 en 44: Melakka 27/ 28 -04-2003 - Reisverslag uit Malakka, Maleisië van Claudia Mortel - WaarBenJij.nu

Dag 43 en 44: Melakka 27/ 28 -04-2003

Blijf op de hoogte en volg Claudia

28 April 2003 | Maleisië, Malakka

Vandaag doen we lekker niks, een beetje lezen, internetten en rondhangen. Misschien dat we vanavond een rondvaart bootje nemen om nog meer van Melaka te zien. Gisteren avond hebben we nog gezellig zitten ouwehoeren met de mensen hier, biertje erbij, het was kei gezellig en we gingen pas om 2:30 naar bed. Vandaag verder wat in het internet café gezeten en lekker met vrienden en familie gechat(Lang leve msm).Verder eigenlijk weinig gedaan, gewoon een rustige dag gehad. Dit was de eerste dag van de vakantie dat we niks zinnigs hebben gedaan. We wilden nog met het bootje weg maar de regen viel met bakken naar beneden. 's Avonds hadden we besloten om bij een eetkraampje te gaan eten, dus wij gaan kijken wat we konden gaan opscheppen....gatverdamme, wat zag dat er vies uit! we konden niet zien wat het was en het eten zag eruit alsof het al een keer geconsumeerd was. Toen we ook nog twee dikke ratten voorbij zagen lopen, toen wisten we het zeker. "Wegwezen hier" zei Tom, en we liepen zo snel mogelijk naar een restaurantje, waar we konden zien wat we aten!

Dag 44: Melakka 28-4-2003

Het is hier veel te warm om iets te doen, dus vandaag maar weer rondgehangen in ons questhouse. Het regent hier wel iedere avond, nou ja regenen...? Het valt hier gewoon met bakken naar beneden. Het duurt elke keer ongeveer 20 minuten en dan houdt het weer op. We hebben deze dagen al onze kleren gewassen zodat we weer lekker schoon en fris verder kunnen reizen. Morgen gaan we naar Kuala Lumpur. Vanmiddag hebben we nog even wat geshopt en boodschappen gedaan voor de reis van morgen en onze rugzakken alweeeeeer ingepakt. We zijn er weer klaar voor!!

Verslag uit: Maleisië, Malakka

Azie rondreis 2003

Hallo wij zijn Tom en Claudia , welkom op onze website.

Deze website is bedoeld om familie, vrienden en kennissen op de hoogte te houden van onze, vervelende, vermoeiende, veel te warme, werkeloze rondreis, die we van plan zijn te gaan maken vanaf half Maart tot ongeveer half Augustus. Onze plannen zijn om op 15 maart te vertrekken, en om 5 maanden rond te gaan reizen met behulp van vliegtuig, trein, taxi, bus, fiets, olifant, berggeit en te voet. Dat laatste brengt misschien wel enige moeilijkheden met zich mee, gezien onze Geweldige Conditie!!?? We starten vol goede moed in Thailand en gaan door naar Maleisië om zo via Singapore in Indonesië uit te komen. Vanuit Denpasar(Indonesië) vliegen we terug naar Bangkok(Thailand) om zo over land naar onze eindbestemming Phuket(Thailand)te komen. Hier genieten we 15 dagen met de familie van Claudia van een welverdiende, welkome luxe afsluiting op een tropische eilandje (tja....het leven is hard!).
We zijn van plan om elke week een verhaaltje over onze Tarzan en Jane avonturen te schrijven, maar ben niet teleurgesteld als we het even te druk hebben met olifanten vangen. Ook zijn we te bereiken via Hotmail voor diegene die ons bemoedigend toe willen spreken, als we weer zo'n zware dag op het strand hebben gehad. Ook voor de wat serieuze vragen of opmerkingen kunnen jullie ons bereiken op ons E mail adres: tomenclaudia@hotmail.com

Voor diegene die het lekker rustig vindt zonder ons, en ons wat langer weg wil hebben, daarvoor hebben we een geweldige aktie bedacht: "Steun Tom en Claudia de vakantie door" (er mag vrijblijvend gestort worden!!).