Welkom in Singapore.......... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Claudia Mortel - WaarBenJij.nu Welkom in Singapore.......... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Claudia Mortel - WaarBenJij.nu

Welkom in Singapore..........

Door: Claudia

Blijf op de hoogte en volg Claudia

19 September 2009 | Singapore, Singapore

Nadat we om 17:30 uitgezwaaid werden door Familie, en vrienden, gingen we met de taxi richting schiphol.
"Ik mis iedereen nu al" zegt Luca terwijl we nog niet eens aangereden zijn,..echt waar mama een klein beetje hoor!!
Onze vliegtuig stoelen hadden we online al geregeld, dus we hoefden alleen maar in te checken, en de 20 kilo extra te betalen die we bij hadden :-)
De vlucht verliep zeer goed, de kindjes waren erg rustig, al sliepen ze wel pas om 2.15 maar dat kon de pret niet drukken!
12,5 uur later landen we al in Singapore, en konden we meteen met de taxi naar ons hotel Grand Mercure Roxy.
We hebben een super luxe suite, met een mooi zwembad waar Luca al meteen naar toe wil.
Het Hotel ligt tegenover een groot shopping mall, waar we eerst even de Singapoorse Mc Donalds frietjes gaan uitproberen!
Om 20.15 lokale tijd (in Singapore is het 6 uur later) gaan we met z'n allen slapen.....
"Zo ik ben wakker, en heb honger" zegt Tom,....da's mooi zeg ik, want het is nog maar 24:00!!
Da's lekker!!, dan hoeven we nog maar 7 uurtjes verder te slapen!?!
2 uur later konden we alle 4 niet meer slapen en hebben we maar besloten om de koekjes en snoepjeszak te plunderen, en dvd's te gaan kijken, (ten alle tijden het goede voorbeeld geven, is mijn motto!!)
Om 6:00 zijn we misselijke en moe, en besluiten we maar weer verder te gaan slapen.
Eenmaal wakker, gaan Tom en Luca ontbijten, en daarna samen zwemmen.
Luca vind het zwembad "superrrr cool!!"
Indy krijgen we niet wakker, en ik heb de chocolade croissantjes ontdekt bij het ontbijtbuffet..tja....wat zal ik zeggen!!
Tegen de middag gaan we naar een appartement kijken die ons wel bevalt, maar we gaan toch nog even verder kijken.
's Avonds gaan we naar een foodcourt, waar Luca en Indy "kong fu panda" noodles willen eten.
Al snel komen we erachter dat de kindjes de atraktie van de avond zijn...vind ik niet vreemd de noodles hangen meer in hun haar, en achter hun oren :-)
Maar echt honger zullen ze niet hebben, want ze krijgen in elke winkel waar we langs lopen snoepjes aangeboden, de mensen hier vinden de blonde krullen erg mooi, en ze vinden het zo "schattig" dat de kindjes een beetje "mollig" zijn.
Ik heb altijd al gezegt dat ze spreeeekend op Tom lijken!! ha,ha.
Morgen gaan we lekker niks doen, een beetjes zwemmen, naar het strand lopen en genieten.......

• 21 September 2009 - 17:56

Chantal:

heej...
    hoe gaat het daar met jullie?
    wat een leuke foto's!
    heel veel plezier nog en geniet er van met z'n allen!
    ik mis luca en indy wel op kiekeboe... van mij mogen ze snel terug komen!
    hadden jullie de foto's van het afscheid nog?
    groetjes Chantal en een knuffel voor luca en indy

• 21 September 2009 - 18:53

Stefan,Bregje&Amber:

heej hallo! Zo das dan mooi goed gegaan die reis! Wan liefies zijn het toch ook die kids van jullie! We proberen van de week even te bellen, ben benieuwd te horen hoe alles daar is, en of jullie al een keuze hebben gemaakt met een vastere locatie. Tot snel, dikke kus van Amber, groetjes Stefan en Breg

• 21 September 2009 - 19:18

Linda Van Gog:

Wow wat een belevenis voor jullie...SUPER!
    Heel veel plezier, succes en ontspanning! En wat een knapperdjes die kiendjes van jullie..
    Groetjes Linda, Jan, Lynn en Daan

• 22 September 2009 - 05:38

Wendy:

Hallo allemaal!!!!
    Fijn dat alles zo goed gaat daar! en leuke noodle foto's! Heel veel plezier nog en tot snel! Dikke kus van ons!!!

• 10 Oktober 2009 - 17:56

Paul En Ingrid: