Singapore, here we come...... - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Claudia Mortel - WaarBenJij.nu Singapore, here we come...... - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Claudia Mortel - WaarBenJij.nu

Singapore, here we come......

Door: Claudia

Blijf op de hoogte en volg Claudia

15 September 2009 | Nederland, Deurne

Ja,ja het gaat er dan eindelijk van komen.
Morgenavond om 21:30 vliegen we naar Singapore, en we komen de volgende dag om 16:00 lokale tijd aan (het is daar 6uur later)
Het hotel is al geboekt, en we gaan eerst nog een paar daagjes acclimatiseren voordat Tom aan z'n project begint.
Ondertussen gaan we naar een appartement kijken die ze ons voorgesteld hebben.
We hebben het appartementen complex wel al online bekenen, en het ziet er mooi uit. Lekker zwembad, 3 slaapkamers en het beste van alles is dat ze 3x in de week komen poetsen ....zucht....gni,gni.
Tja ik weet het, het leven is hard!!
Maar we proberen eerst maar eens de vlucht te overleven met 2 kindjes waarvan 1 een lekker aan het "ik ben 2 en ik zeg NEE" fase is beland.
We hebben met inchecken nog geprobeerd om Luca en Indy achterin het vliegtuig met de stoelen te plaatsen, en wij voorin, maar dat was toch niet zo goed idee!!......vond de vrouw van de KLM! lijkt me wel lachen,.... gaan 2 nietsvermoedende mensen zitten, zien ze ineens 2 kleine kindjes "alleen" zitten met een broodtrommeltje op hun schoot! ha,ha.:-)
Maar de Koffers zijn (zo goed) als gepakt, ik probeer er toch nog altijd op het laatste moment wat bij te proppen.
Dus ik zou zeggen, tot over 2 dagen......

• 17 September 2009 - 18:18

{O}mama Thea:

Fijn dat de reis goed is verlopen. Mis jullie nu al.
    Nog maar 196 dagen.
    Dikke knuffel van ons.
    {O}pa en {o}ma.

• 17 September 2009 - 20:49

Saskia:

Hey, heb veel aan jullie gedacht, hopelijk is de reis goed verlopen met de kids, nu lekker aclimatiseren. Hopelijk zijn jullie snel in de gelegenheid jullie reis verhaal te updaten

dikke kus van ons allemaal

• 20 September 2009 - 06:52

(o)mama Betsy:

Fijn dat het goed gaat. Aan de leuke foto's te zien, lijkt het alsof je op vakantie bent. Geniet samen van de nieuwe dingen en ik hoop dat je snel een appartement naar je zin vindt. Op deze zondagmorgen mis ik ook het gezellige koffiedrinken. Dikke knuffel voor ajullei allemaal.
    (o)mama Betsy

• 21 September 2009 - 16:42

TANTE RIA:

Krijgen de kindjes wel genoeg te eten?
    Er zit bijna niets op hun bord het ziet er tot nu toe prachtig uit jammer dat de kindjes zo lelijk zijn en geen aandacht krijgen hihihi wij kijken uit naar de reis verhalen tot gauw en dikke kus doei doei