Rollercoaster van gevoelens....... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Claudia Mortel - WaarBenJij.nu Rollercoaster van gevoelens....... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Claudia Mortel - WaarBenJij.nu

Rollercoaster van gevoelens.......

Door: Claudia

Blijf op de hoogte en volg Claudia

10 Oktober 2009 | Singapore, Singapore

8 Oktober was het dan eindelijk zover, Luca is jarig, 4 jaar alweer!!
's Morgens de cadeautjes uitpakken, ik had genoeg cadeautjes gekocht voor de hele familie (inclusief neefjes en nichtjes enz..) en ik had gezegd dat iedereen zijn cadeautjes opgestuurd hadden, omdat ze te ver weg waren om op bezoek te komen, en dat vond hij super leuk!! :-)
Super gaaf mama, mijn cadeautjes vind ik echt cool!....alleen de grote witte tijger knuffel, ik vind hem erg mooi, en ik zal hem erg gaan missen, …...maar ik ruil hem in voor een grote leeuw!!
Toen hebben we nog een paar e-kaarten geopend wat hij ook erg interessant vond (nog bedankt iedereen!!) en nog wat via skype / telefoon felicitaties ontvangen.
Nadien ging ik met Luca en Indy naar een indoorspeelplaats, want Tom moest gaan werken.
's Middags kregen we een telefoontje dat de oma van Tom ziek was geworden en dat ze haar hadden bediend, en daar schrokken we toch wel van, dan besef je pas dat je wel erg ver weg zit....
Na de middag kwamen Bart, Elle en Vic op bezoek en was Tom ook afgewerkt, en toen hebben we de verjaardagstaart aangesneden met de afbeelding van Cars erop, wat een succes was.
Tussendoor moesten de koffers nog gepakt worden, en nog wat andere spulletje gekocht worden, omdat wij het wel een leuk idee vonden om die avond met z'n allen in ons appartementje te gaan slapen.
De kindjes en de mannen met alle bagage naar het appartement, ik en Elle naar de grote shopping mall om lakens, borden enz te kopen,...even stressen!! Maar wel gezellig!!
De volgende morgen vertrokken Bart en Elle weer naar Maleisie,wat we erg jammer vonden, ik kon nog wel uren met Vic knuffelen. Wat een heelijk manneke! Ik denk dat Bart wel even rust heeft verdiend, want onze kindjes hebben hem helemaal uitgewoond!! haha :-)
Maar we hebben al gepland dat we sinterklaas samen gaan vieren, en daar verheugen wij ons nu al op.
's Middags ben ik lekker met de kindjes naar ons nieuwe zwembad gegaan, en hebben we de waterglijbanen uitgeprobeerd, wat hadden we een pret!!, en dan voel je zo'n golf van geluk over jezelf heen gaan , want wat heb ik toch heerlijke kindjes!! :-)
Na de middag heb ik alle koffers uitgepakt en het een beetje “ons” huisje gemaakt, ik ben erg blij dat we nu een eigen plekje hebben, waar de kindjes ook lekker z'n ding kunnen doen.
Na het werk kwam Tom thuis met het bericht dat Oma Anna was overleden op 8 Oktober om 19:00.
De kindjes vertellen we het morgen wel dacht ik, maar die zagen natuurlijk ook wel dat we verdrietig waren, dus probeerde ik het maar zo goed mogelijk uit te leggen, dat oma Anna ziek was geworden en nu een sterretje in de hemel is, en dat we haar niet meer kunnen bezoeken. en dan zegt Luca........dan moeten we maar met mijn dokterstas naar Oma gaan en haar even beter maken mama!!....... En dan hou ik het helemaal niet meer droog!!
Een paar minuten later vraagt Luca: ...Mama, zien we dan Ome Joost en Sam en ries nog wel?
Natuurlijk jongen, die zien we gewoon weer als we naar Nederland gaan,..........Ja, want Ome Joost had mij nog een kadootje belooft voor als ik weer terug kom.
En ik dacht,....konden we alles maar door kinderogen zien!! :-( ........

  • 10 Oktober 2009 - 12:49

    De Maasjes:

    jeetje.... dan is het idd een gevoel van verweg zijn!! En zou je het liefst heel dicht bij je eigen familie zijn. Maar goed dat we kindjes bij hebben want die maken alles toch een stuk makkelijker. Toen wij vertrokken dacht ik al, kon ik maar denken zo als hen. Heerlijk, al die uitspraken. Fijn dat jullie nu een eigen stekkie hebben, geniet ervan. Wij zijn net 4 dagen op Curacao, en net aan t bijkomen van de jetlag en het warme weer, dat vergt veel van je lijf.

    Groetjes Werner, Marleen, Dirk en Willem

  • 11 Oktober 2009 - 11:37

    Wendy:

    Hallo!!

    Ik kon er net achter dat ik heb smsje voor luca naar jou oude nummer heb gestuurd!! Echt iets voor mij!!!
    Luca als nog van harte gefeliciteerd en geniet er van!!

    Dikke kus wendy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Claudia

Actief sinds 26 Aug. 2009
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 95773

Voorgaande reizen:

29 Juni 2012 - 27 Juli 2012

Thailand here we come....

16 September 2009 - 06 Oktober 2010

Op weg naar de zon!

15 Maart 2003 - 04 Augustus 2003

Azie rondreis 2003

Landen bezocht: