Ons Adres in Singapore.......... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Claudia Mortel - WaarBenJij.nu Ons Adres in Singapore.......... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Claudia Mortel - WaarBenJij.nu

Ons Adres in Singapore..........

Door: Claudia

Blijf op de hoogte en volg Claudia

13 Oktober 2009 | Singapore, Singapore

Ik kreeg heel vaak de vraag of ik ons nieuwe adres wilde doorgeven omdat jullie, cadeautjes, voedselpaketten, geboortekaartjes enz.. op wilden sturen!! ;-)
Dus bij deze ons adres:

68 Marine Parade Road #15-20
Cote D’Azur 449301 Singapore

Schroom jullie niet!! wij zullen heus niet denken,.....daar komt alweer een pakketje aan met hagelslag, dropjes, of ontbijtkoek!! :-)
Voor diegene die zin hebben om eens een "zinnig" gesprek te voeren kunnen ons vinden op skype via: tomenclaudia

En voor de mensen die niet kunnen wachten en meteen willen smsen of bellen hebben we een nieuw (Singapore) mobiel nummer aangeschaft, mijn ( Claudia) oude nummer heb ik geblokkeerd tot en met 1 April.
Tom kan je ook nog steeds op zijn Nederlandse mobiele nummer bereiken.

Tom: +6582297033 (Singapore)

wij mar werken

• 19 Oktober 2009 - 19:43

Karsten:

Hallo Samen!

Dat ziet er niet slecht uit, een tikkeltje exotischer dan in Deurne ;) Hopelijk gaat alles goed!

Groeten uit Venlo (Nederland),
    Karsten