Massa-a-a-a-a-ge....... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Claudia Mortel - WaarBenJij.nu Massa-a-a-a-a-ge....... - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Claudia Mortel - WaarBenJij.nu

Massa-a-a-a-a-ge.......

Door: Claudia

Blijf op de hoogte en volg Claudia

18 December 2009 | Singapore, Singapore

Omdat ik al 2 weken de griep had, en mijn lichaam als een blok beton aanvoelde, had ik het idee om eens een héérlijke relaxte massage te laten doen, dan zou ik me zeker weer fris en fruitig gaan voelen!
Zo gezegd zo gedaan, afspraak maken en de volgende dag om 19:00 kon ik komen.
De schoonheids / massagesalon zag er sjiek uit en de receptioniste zei dat ik mijzelf in een kamertje kon omkleden en dat mijn masseuse zo zou komen.
Ik dacht aan die reclame: “dat er zo'n grote brede vrouw op je afkomt en zich voorstelt als jouw masseuse”, hi,hi, maar ik had geluk want er kwam een héél klein smal vrouwtje de kamer binnen.
“Is dit je eerste massage hier?” vroeg ze en ik knikte. “Nou dan doen we het lekker rustig aan, en maken we er een relaxte massage van” zegt het vrouwtje vriendelijk.
Ze dimde het licht, en ik ging op mijn buik liggen met mijn hoofd in zo'n opening starend naar de grond waar een kom met verse bloemen onder stond (om het “relax”effect te vergroten).
Ze begon mijn rug rustig in te smeren met olie en te masseren en er klonk een relaxed muziekje op de achtergrond en ik, …...ik voelde mijn lichaam heerlijk ontspannen worden.........
Maar toen gebeurde het!!......ze begon mijn rug te kneden alsof het een grote worst was die ze in één klein worstebroodje moest zien te krijgen.
Het lieve kleine vrouwtje ontpopte zich als een ware “mean machine” die ruzie had gehad met haar man en dat wel eens even op mij wilde botvieren!
Tijdens het “masseren” werd er geen botje of spier met rust gelaten, ik voelde zelfs spieren op mijn rug die ik nog nooit eerder gevoeld had, maar ik wilde me niet laten kennen en bleef “rustig” liggen (ondertussen hadden de bloemen ook al niet meer het “ontspannende” effect op mij!).
Op een gegeven moment ging het vrouwtje zelfs op een verhoging staan en ik dacht “dat doet ze natuurlijk omdat ze zo klein is”, maar néé, zo kon ze nog meer kracht zetten!!
Toen ze klaar was met m'n rug ging ze verder met de achterkant van mijn benen, en eventjes dacht ik “dit is lekker!”, …...maar 5 seconden later wilde ze mijn hak naar mijn billen brengen. Ik weet niet wat dat met een massage te maken heeft, maar ik werkte maar mee (zo stijf ben ik nu ook weer niet ;-) )
Toen werd ze wel héél overmoedig en wilde ze mijn hak naar mijn nek brengen!? en toen hield ik het niet meer, …. en begon kei hard te lachen, kwam gewoon niet meer bij!!
Ik vertelde haar dat als ik dat zou kunnen, ik wel bij het “Circus de Soleil” zou werken! Dus dat dit niet zo'n succes zou worden.
Maar dit vrouwtje liet zich niet zomaar uit het veld slaan en begon toen mijn tenen uit z'n gelid te trekken en hard op mijn rug en billen te meppen.
Ik dacht “als deze kabouter nog 1 keer hard op mijn billen slaat dan zal ik haar straks ook eens een massage geven!!” ;-)
Gelukkig mocht ik me nu omdraaien, en legde ze een handoek over mijn ogen (zodat ik haar straks zeker niet meer zou herkennen na deze marteling!)
En ze begon mijn buik, armen en benen te masseren. Eerst werden alle organen van een andere plek voorzien, en toen probeerde ze mijn arm nog uit de kom te krijgen.
Na 1 uur (het leken er wel 2) zei ze: “I am ready, you can get dressed”, en ze liep snel het kamertje uit.
“dás mooi!?” dacht ik, en ik was benieuwd hoe ik met mijn beurse lichaam van de massage tafel af zou komen.
Na mezelf van tafel afgerold en aangekleed te hebben liep ik nog helemaal beduusd naar de receptioniste en die vroeg of de massage lekker relaxed was geweest? Ik zei haar: “dat ik nog nooit zoiets had meegemaakt!” (en ik loog niet! ;-) )
“Mischien dat je de volgende keer een geurende olie kan proberen”, zei de vrouw weer, “want daar word je nóg ontspannender van”.
“Nou ik denk niet dat het nóg ontspannender kan!!” zei ik lachend en na 24 euro betaald te hebben slenterde ik naar huis.

“En...hoe was de massage?” vroeg Tom.
Toen ik hem het verhaal verteld lagen we allebij in een deuk.
“Op één of andere manier maak jij altijd zoiets mee!” zei Tom lachend, terwijl ik heel voorzichtig op de bank ging zitten.
Ik heb nu ook het gevoel alsof er een paar olifanten op mijn rug een weense wals hebben gedanst.
Ach, ik moet maar zo denken, heb ik tenminste weer iets om over te schrijven!!
Hmmmm,.......... als ik hier nou ook eens een acupuncturist zou uitproberen ;-) ..............








  • 18 December 2009 - 19:07

    Paul Ingrid:

    he he dat heb jij weer`laat de volgende keer je manneke je maar masseren evt een erotiche massage ha ha dat bevalt meschien beter liefs ons

  • 29 December 2009 - 23:02

    Hans En Tina:

    hahaha we hebben zo hard gelachen om jou verhaal..tjonge jonge..
    De foto's hebben we bekeken en het ziet heel erg leuk, gezellig en mooi uit !!! vanuit Gronau wensen wij jullie een hele fijne jaarwisseling daar in singapore.
    Dikke kus en groetjes

    veel liefs,
    Hans en Tina
    aus Gronau

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Singapore, Singapore

Claudia

Actief sinds 26 Aug. 2009
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 95772

Voorgaande reizen:

29 Juni 2012 - 27 Juli 2012

Thailand here we come....

16 September 2009 - 06 Oktober 2010

Op weg naar de zon!

15 Maart 2003 - 04 Augustus 2003

Azie rondreis 2003

Landen bezocht: