Wij vermaken ons,......of vermaken wij het hotel?! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Claudia Mortel - WaarBenJij.nu Wij vermaken ons,......of vermaken wij het hotel?! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Claudia Mortel - WaarBenJij.nu

Wij vermaken ons,......of vermaken wij het hotel?!

Door: Claudia

Blijf op de hoogte en volg Claudia

25 September 2009 | Singapore, Singapore

Ik denk dat dit hotel de volgende keer wel 2 keer nadenkt voordat ze ons weer een kamer geven!!
Was het niet dat Luca met zijn voetje tussen de roltrap van het hotel bleef zitten, zodat we naar de dokter konden (gelukkig was het alleen maar een beetje gekneusd) hij huilde harder omdat zijn nieuwe crocs doormidden was gebroken.
Dan was het wel omdat onze Indy een beetje treuzelde met het uit de lift stappen, mama niet goed oplette zodat ze alleen in de lift achterbleef!
Nou lijkt het niet zo'n probleem, was het niet dat we hier 4 liften hebben en 17 verdiepingen, en dat je een pasje nodig hebt om omhoog/omlaag te kunnen.
Je snapt het al, het personeel met walkietalkies en via camera's haar proberen op te sporen, want onze meid was natuurlijk ergens uitgestapt, en raad jij maar eens op welke verdieping!!??
Na 15 minuten hadden we haar eindelijk gevonden!!
Tja, ....en dan ben ik nog schuldig aan het “lenen” van oploskoffie en melk/suiker zakjes! Onze kamer zit naast de storage room dus toen ik ‘s nachts niet kon slapen ben ik naar die kamer gegaan en heb een paar zakjes “geleend”, op zich niet zo’n ramp maar ja ze kwamen meteen naar mijn kamer of alles “in orde” was! Kom ik er toch achter dat ze een grote camera voor die deur hebben hangen!? ....wat was mijn motto ook alweer,...ten alle tijden het goede voorbeeld geven!!
Tussendoor hebben we nog een paar mooie appartementen bekeken, ze moesten alleen nog bekijken of we het wel voor een half jaar kunnen huren, het is makkelijker voor een jaar, wat we trouwens ook niet zo heeeeeel erg vonden! ;-)
Verder hebben we via Skype nog wat vrienden gebeld, echt een uitkomst!, zodat we wel op de hoogte blijven wat jullie allemaal uitspoken!!
Maandag gaat Tom weer aan het werk, dan is onze “vakantie” voorbij :-(
Maar het goede nieuws is dat op 4 oktober Bart, Elle en Vic onze kant op komen en samen met ons Luca’s verjaardag vieren.
Voor nu zou ik zeggen: Oyasumi nasai (alias welterusten!) want het is hier nu 24:58, tijd om te gaan slapen!?!.....of zouden ze trouwens ook koekjes verstoppen in de storage room?............

• 25 September 2009 - 21:28

Koos:

Hey mutske, je zet nederland toch niet als onbetrouwbare mensen neer??Ik heb 1 dag de tijd gehad om je een beetje waarden bij te brengen maar helaas.(geintje)Hou je haaks en maak er wat van .
    Groetjes sjaak

• 30 September 2009 - 10:10

Saskia:

Hey die familie van de Mortel.
    Wat een avonturen al zo'n eerste week. En dan ben je het hotel nog niet uitgeweest...
    Jullie gaan toch zeker ook nog het geweldige 'fun-island' Sentosa bezoeken?

Even praktisch: Wij staan onder Skype als 'Martijn en Saskia' in Deurne uiteraard. Moet lukken om ons te vinden.

Veel plezier en Tom suc6 met je job!

Saskia, Martijn en Lobke

• 01 Oktober 2009 - 07:22

Ronnie En Marjan:

Ha familie van de Mortel,

Wat geweldig jullie avontuur! Zo te lezen hebben ze daar de handen vol aan jullie dus dat wordt nog wat! Heel veel plezier en succes gewenst de komende tijd!
    Hier alles ok, nr 3 is op komst...

groetjes Ronnie, Marjan, Cas en Jarre

• 01 Oktober 2009 - 08:13

Wendy:

Hallo allemaal!!

Ik ben jullie aan het proberen te bereiken maar de telefoon doet het niet en de mail volgens mij ook niet.
    Wel weer euke foto's!!
    Groetjes wendy